|
|
 |
M6 autópálya M0-Érdi tető műtárgyai
|
|
|
.
|
|
 |
M6 autópálya, M0-Érdi tető közötti szakasza, M0/109/b sz. felüljáró a Barackos út felett
|
 |
Tervezés éve: |
|
2005 |
 |
Megbízó(k): |
|
CÉH Zrt. |
 |
Kivitelezés éve: |
|
2007 - 2008 |
 |
Kivitelező(k): |
|
Vegyépszer Zrt. |
 |
Szerkezeti rendszer: |
|
monolit vasbeton lemezhíd |
 |
Támaszköz: |
|
12,63 m+14,11 m+12,67 m (39,41 m) |
 |
Pályabeosztás: |
|
18,13 m (1,315 m+16,25 m+0,565 m) |
 |
Szerkezeti magasság: |
|
0,85 m |
|
|
|
|
|
|
|
M6 autópálya, M0-Érdi tető közötti szakasza, M0/109/j sz. felüljáró a Barackos út felett
|
 |
Tervezés éve: |
|
2005 |
 |
Megbízó(k): |
|
CÉH Zrt. |
 |
Kivitelezés éve: |
|
2007 - 2008 |
 |
Kivitelező(k): |
|
Vegyépszer Zrt. |
 |
Szerkezeti rendszer: |
|
monolit vasbeton lemezhíd |
 |
Támaszköz: |
|
12,65 m+14,10 m+12,65 m (39,40 m) |
 |
Pályabeosztás: |
|
23,30-26,80 m (0,565 m+16,75 m+[1,62 m-5,25 m]+ [2,75 m]+[1,565 m]) |
 |
Szerkezeti magasság: |
|
0,85 m |
|
|
 |
|
|
|
|
|
 |
M6 autópálya, M0-Érdi tető közötti szakasza, M0/109/gy sz. felüljáró a Barackos út felett
|
 |
Tervezés éve: |
|
2005 |
 |
Megbízó(k): |
|
CÉH Zrt. |
 |
Kivitelezés éve: |
|
2007 - 2008 |
 |
Kivitelező(k): |
|
Vegyépszer Zrt. |
 |
Szerkezeti rendszer: |
|
monolit vasbeton lemezhíd |
 |
Támaszköz: |
|
12,68 m+14,12 m+12,64 m (39,44 m) |
 |
Pályabeosztás: |
|
11,88 m (1,565 m+9,00 m+1,315 m) |
 |
Szerkezeti magasság: |
|
0,75 m |
|
|
|
|
|
|
|
M6 autópálya, M0-Érdi tető közötti szakasza, M0/123 sz. felüljáró a Diós-árok felett
|
 |
Tervezés éve: |
|
2005 |
 |
Megbízó(k): |
|
CÉH Zrt. |
 |
Kivitelezés éve: |
|
2007 - 2008 |
 |
Kivitelező(k): |
|
Vegyépszer Zrt. |
 |
Szerkezeti rendszer: |
|
monolit vasbeton kerethíd |
 |
Támaszköz: |
|
5,01 m |
 |
Pályabeosztás: |
|
46,96 m-47,21 m (1,315 m+(22,31 m-22,56 m)+
0,99 m+0,02 m+0,99 m+20,02 m+1,315 m) |
 |
Szerkezeti magasság: |
|
0,65 m |
|
|
 |
|
|
|
|
|
 |
M6 autópálya, M0-Érdi tető közötti szakasza, M0/124 sz. felüljáró gyalogút felett
|
 |
Tervezés éve: |
|
2005 |
 |
Megbízó(k): |
|
CÉH Zrt. |
 |
Kivitelezés éve: |
|
2007 - 2008 |
 |
Kivitelező(k): |
|
Vegyépszer Zrt. |
 |
Szerkezeti rendszer: |
|
monolit vasbeton kerethíd |
 |
Támaszköz: |
|
3,37 m |
 |
Pályabeosztás: |
|
46,33 m-46,461 m (1,315 m+(21,685 m-21,815 m) +0,99 m+0,02 m+0,99 m+20,015 m+1,315 m) |
 |
Szerkezeti magasság: |
|
0,65 m |
|
|
|
|
|
|
|
M6 autópálya, M0-Érdi tető közötti szakasza, M6/141 sz. felüljáró M0 autóút felett
|
 |
Tervezés éve: |
|
2005 |
 |
Megbízó(k): |
|
CÉH Zrt. |
 |
Kivitelezés éve: |
|
2007 - 2008 |
 |
Kivitelező(k): |
|
Vegyépszer Zrt. |
 |
Szerkezeti rendszer: |
|
előregyártott feszített főtartós gerendahíd |
 |
Támaszköz: |
|
bal pálya: 29,22 m+29,51 m+31,55 m+25,58 m+33,95 m+28,22 m+28,67 m+21,08 m (227,78 m)
jobb pálya: 22,08 m+34,37 m+33,84 m+25,58 m+36,80 m+25,37 m+28,67 m+21,08 m (227,79 m) |
 |
Pályabeosztás: |
|
bal pálya: 11,68 m (1,615 m+9,50 m+0,565 m)
jobb pálya: 14,18 m (0,565 m+12,00 m+1,615m) |
 |
Szerkezeti magasság: |
|
1,58 m |
|
|
 |
|
|
|
|
|
 |
|
 |
Tervezés éve: |
|
2005 |
 |
Megbízó(k): |
|
CÉH Zrt. |
 |
Kivitelezés éve: |
|
2007 - 2008 |
 |
Kivitelező(k): |
|
Vegyépszer Zrt., MAHÍD2000 Zrt., Gyárépszer Kft., Molnár Zrt., Pilontechnika 52 Kft. |
 |
Szerkezeti rendszer: |
|
vasbeton lemezzel együttdolgozó gerinclemezes acél főtartós gerendahíd |
 |
Támaszköz: |
|
30,60 m +40,00 m+30,60 m (101,20 m) |
 |
Pályabeosztás: |
|
13,88 m (1,315 m+11,00 m+1,565 m) |
 |
Szerkezeti magasság: |
|
2,47 m |
|
|
|
|
|
|
|
M6 autópálya, M0-Érdi tető közötti szakasza, M6/143/k sz. felüljáró Angeli út felett
|
 |
Tervezés éve: |
|
2005 |
 |
Megbízó(k): |
|
CÉH Zrt. |
 |
Kivitelezés éve: |
|
2007 - 2008 |
 |
Kivitelező(k): |
|
Vegyépszer Zrt. |
 |
Szerkezeti rendszer: |
|
előregyártott feszített főtartós gerendahíd |
 |
Támaszköz: |
|
13,11 m+19,39 m+13,22 m (45,72 m) |
 |
Pályabeosztás: |
|
9,88 m (1,315 m+7,00 m+1,565 m) |
 |
Szerkezeti magasság: |
|
1,28 m |
|
|
 |
|
|
|
|
|
 |
M6 autópálya, M0-Érdi tető közötti szakasza, M6/147/k sz. felüljáró a MÁV Budapest-Pusztaszbolcs vasútvonal felett
|
 |
Tervezés éve: |
|
2005 |
 |
Megbízó(k): |
|
CÉH Zrt. |
 |
Kivitelezés éve: |
|
2007 - 2008 |
 |
Kivitelező(k): |
|
Vegyépszer Zrt. |
 |
Szerkezeti rendszer: |
|
előregyártott feszített főtartós gerendahíd |
 |
Támaszköz: |
|
23,17 m+33,40 m+23,20 m (79,77 m) |
 |
Pályabeosztás: |
|
10,88 m (0,565 m+9,00 m+1,315 m) |
 |
Szerkezeti magasság: |
|
1,57 m |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
Tervezés éve: |
|
2005 |
 |
Megbízó(k): |
|
CÉH Zrt. |
 |
Kivitelezés éve: |
|
2007 - 2008 |
 |
Kivitelező(k): |
|
Vegyépszer Zrt., MAHÍD2000 Zrt., MCE Nyíregyháza Kft. |
 |
Szerkezeti rendszer: |
|
vasbeton lemezzel együttdolgozó gerinclemezes acél főtartós gerendahíd |
 |
Támaszköz: |
|
bal pálya: 30,58 m+50,61 m+30,57 m (111,76 m)
jobb pálya: 28,88 m+47,89 m+28,87 m (106,64 m) |
 |
Pályabeosztás: |
|
bal pálya: 17,88 m (1,565 m+15,75 m+0,565 m)
jobb pálya: 15,80 m (0,565 m+13,67 m+1,565 m) |
 |
Szerkezeti magasság: |
|
bal pálya: 2,59 m jobb pálya: 2,47 m |
|
|
 |
|
|
|
|
|
 |
M6 autópálya, M0-Érdi tető közötti szakasza, M6/154 sz. felüljáró Bányalég utcai gyalogút felett
|
 |
Tervezés éve: |
|
2005 |
 |
Megbízó(k): |
|
CÉH Zrt. |
 |
Kivitelezés éve: |
|
2007 - 2008 |
 |
Kivitelező(k): |
|
Vegyépszer Zrt. |
 |
Szerkezeti rendszer: |
|
monolit vasbeton kerethíd |
 |
Támaszköz: |
|
4,00 m |
 |
Pályabeosztás: |
|
bal pálya: 17,86 m (1,315 m+15,75 m+0,79 m)
jobb pálya: 14,36 m (0,79 m+12,00 m+1,565 m) |
 |
Szerkezeti magasság: |
|
0,58 m |
|
|
|
|
|
|
|
M6 autópálya, M0-Érdi tető közötti szakasza, M6/156 sz. aluljáró Bányalég utcai korrekció alatt
|
 |
Tervezés éve: |
|
2005 |
 |
Megbízó(k): |
|
CÉH Zrt. |
 |
Kivitelezés éve: |
|
2007 - 2008 |
 |
Kivitelező(k): |
|
Vegyépszer Zrt. |
 |
Szerkezeti rendszer: |
|
monolit vasbeton szekrénytartó |
 |
Támaszköz: |
|
28,00 m+35,00 m+33,92 m (96,92 m) |
 |
Pályabeosztás: |
|
12,13 m (2,565 m+9,00 m+0,565 m) |
 |
Szerkezeti magasság: |
|
1,73 m |
|
|
 |
|
|
|
|
|
 |
M6 autópálya, M0-Érdi tető közötti szakasza, M6/167 sz. felüljáró a MÁV Budapest-Székesfehérvár vasútvonal felett
|
 |
Tervezés éve: |
|
2005 |
 |
Megbízó(k): |
|
CÉH Zrt. |
 |
Kivitelezés éve: |
|
2007 - 2008 |
 |
Kivitelező(k): |
|
Vegyépszer Zrt. |
 |
Szerkezeti rendszer: |
|
előregyártott feszített főtartós gerendahíd |
 |
Támaszköz: |
|
bal pálya: 18,39 m+22,41 m+34,39 m+32,38 m+22,38 m+18,38 m (148,33 m)
jobb pálya: 25,55 m+32,22 m+34,09 m+34,17 m+26,89 m (152,92 m) |
 |
Pályabeosztás: |
|
bal pálya: 15,88 m (1,565 m+13,75 m+0,565 m)
jobb pálya: 14,825 m (0,565 m+12,695 m+1,565 m) |
 |
Szerkezeti magasság: |
|
1,60 m |
|
|
|
|
|
|
|
M6 autópálya, M0-Érdi tető közötti szakasza, M6/168/k sz. híd u. felüljáró a MÁV Budapest-Székesfehérvár vasútvonal felett
|
 |
Tervezés éve: |
|
2005 |
 |
Megbízó(k): |
|
CÉH Zrt. |
 |
Kivitelezés éve: |
|
2007 - 2008 |
 |
Kivitelező(k): |
|
Vegyépszer Zrt. |
 |
Szerkezeti rendszer: |
|
előregyártott feszített főtartós gerendahíd |
 |
Támaszköz: |
|
18,25 m+21,43 m+25,40 m+16,37 m+14,16 m (95,61 m) |
 |
Pályabeosztás: |
|
12,88 m (0,565 m+11,00 m+1,315 m) |
 |
Szerkezeti magasság: |
|
1,28 m |
|
|
 |
|
|
|
|
|
 |
M6 autópálya, M0-Érdi tető közötti szakasza, M6/170 sz. felüljáró a 6. sz. főút felett
|
 |
Tervezés éve: |
|
2005 |
 |
Megbízó(k): |
|
CÉH Zrt. |
 |
Kivitelezés éve: |
|
2007 - 2008 |
 |
Kivitelező(k): |
|
Vegyépszer Zrt. |
 |
Szerkezeti rendszer: |
|
előregyártott feszített főtartós gerendahíd |
 |
Támaszköz: |
|
12,10 m+19,20 m+14,10 m (45,40 m) |
 |
Pályabeosztás: |
|
bal pálya: 18,515 m (1,565 m+16,385 m+0,565 m)
jobb pálya: 15,88 m (0,565 m+13,75 m+1,565 m) |
 |
Szerkezeti magasság: |
|
1,28 m |
|
|
|
|
|
|
|
M6 autópálya, M0-Érdi tető közötti szakasza, M6/183/k sz. Érd-Ófalu bekötőút felüljáró Bara-patak felett
|
 |
Tervezés éve: |
|
2005 |
 |
Megbízó(k): |
|
CÉH Zrt. |
 |
Kivitelezés éve: |
|
2007 - 2008 |
 |
Kivitelező(k): |
|
Vegyépszer Zrt. |
 |
Szerkezeti rendszer: |
|
előregyártott feszített főtartós gerendahíd |
 |
Támaszköz: |
|
7,00 m |
 |
Pályabeosztás: |
|
10,13 m (0,565 m+9,00 m+0,565 m) |
 |
Szerkezeti magasság: |
|
0,83 m |
|
|
 |
|
|
|
|
|
 |
M6 autópálya, M0-Érdi tető közötti szakasza, M6/186 sz. felüljáró Sulák-patak felett
|
 |
Tervezés éve: |
|
2005 |
 |
Megbízó(k): |
|
CÉH Zrt. |
 |
Kivitelezés éve: |
|
2007 - 2008 |
 |
Kivitelező(k): |
|
Vegyépszer Zrt. |
 |
Szerkezeti rendszer: |
|
előregyártott feszített főtartós gerendahíd |
 |
Támaszköz: |
|
13,70 m |
 |
Pályabeosztás: |
|
bal pálya: 18,19m-17,94 m (1,315 m+(16,31 m-16,06 m)+0,565 m)
jobb pálya: 17,13 m (0,565 m+15,25 m+1,315 m) |
 |
Szerkezeti magasság: |
|
0,83 cm |
|
|
|
|
|
|
|
M6 autópálya, M0-Érdi tető közötti szakasza, M6/192 sz. aluljáró Érd-Ófalu csomóponti út alatt
|
 |
Tervezés éve: |
|
2005 |
 |
Megbízó(k): |
|
CÉH Zrt. |
 |
Kivitelezés éve: |
|
2007 - 2008 |
 |
Kivitelező(k): |
|
Vegyépszer Zrt. |
 |
Szerkezeti rendszer: |
|
monolit vasbeton lemezhíd |
 |
Támaszköz: |
|
13,26 m+18,58 m+16,29 m+11,34 m (59,47 m) |
 |
Pályabeosztás: |
|
12,13 m (0,565 m+11,00 m+0,565 m) |
 |
Szerkezeti magasság: |
|
1,05 m |
|
|
 |
|
|
|
|
|
 |
M6 autópálya, M0-Érdi tető közötti szakasza, M6/195/k sz. felüljáró Bara-patak felett
|
 |
Tervezés éve: |
|
2005 |
 |
Megbízó(k): |
|
CÉH Zrt. |
 |
Kivitelezés éve: |
|
2007 - 2008 |
 |
Kivitelező(k): |
|
Vegyépszer Zrt. |
 |
Szerkezeti rendszer: |
|
előregyártott feszített főtartós gerendahíd |
 |
Támaszköz: |
|
8,59 m |
 |
Pályabeosztás: |
|
bal pálya: 14,88 m (0,565 m+13,75 m+0,565 m)
jobb pálya: 16,88 m (0,565 m+15,75 m+0,565 m) |
 |
Szerkezeti magasság: |
|
0,83 m |
|
|
|
|
|
|
|
M6 autópálya, M0-Érdi tető közötti szakasza, M6/199 sz. felüljáró gyalogút felett
|
 |
Tervezés éve: |
|
2005 |
 |
Megbízó(k): |
|
CÉH Zrt. |
 |
Kivitelezés éve: |
|
2007 - 2008 |
 |
Kivitelező(k): |
|
Vegyépszer Zrt. |
 |
Szerkezeti rendszer: |
|
monolit vasbeton kerethíd |
 |
Támaszköz: |
|
3,40 m |
 |
Pályabeosztás: |
|
földfeltöltésen átvezetett autópálya |
 |
Szerkezeti magasság: |
|
48 cm+földfeltöltés |
|
|
 |
|
|
|
|
|
 |
M6 autópálya, M0-Érdi tető közötti szakasza, M6/200 sz. felüljáró Érd Felső u. felett
|
 |
Tervezés éve: |
|
2005 |
 |
Megbízó(k): |
|
CÉH Zrt. |
 |
Kivitelezés éve: |
|
2007 - 2008 |
 |
Kivitelező(k): |
|
Vegyépszer Zrt. |
 |
Szerkezeti rendszer: |
|
előregyártott feszített főtartós gerendahíd |
 |
Támaszköz: |
|
17,06 m+19,16 m+16,05 m (52,27 m) |
 |
Pályabeosztás: |
|
bal pálya: 14,13 m (1,565 m+12,00 m+0,565 m)
jobb pálya: 17,63 m (0,565 m+15,75 m+1,315 m) |
 |
Szerkezeti magasság: |
|
1,28 m |
|
|
|
|
|
|
|
M6 autópálya, M0-Érdi tető közötti szakasza, M6/208 sz. aluljáró Érd Júlia u. alatt
|
 |
Tervezés éve: |
|
2005 |
 |
Megbízó(k): |
|
CÉH Zrt. |
 |
Kivitelezés éve: |
|
2007 - 2008 |
 |
Kivitelező(k): |
|
Vegyépszer Zrt. |
 |
Szerkezeti rendszer: |
|
előregyártott feszített főtartós gerendahíd |
 |
Támaszköz: |
|
24,10 m+24,20 m+19,10 m (67,40 m) |
 |
Pályabeosztás: |
|
12,13 m (0,565 m+11,00 m+0,565 m) |
 |
Szerkezeti magasság: |
|
1,28 m |
|
|
 |
|
|
|
|
|
 |
M6 autópálya, M0-Érdi tető közötti szakasza, M6/214 sz. felüljáró 6. sz. főút felett
|
 |
Tervezés éve: |
|
2005 |
 |
Megbízó(k): |
|
CÉH Zrt. |
 |
Kivitelezés éve: |
|
2007 - 2008 |
 |
Kivitelező(k): |
|
Vegyépszer Zrt. |
 |
Szerkezeti rendszer: |
|
monolit, takaréküreges vasbeton lemezhíd |
 |
Támaszköz: |
|
14,56 m+18,01 m+14,89 m (47,46 m) |
 |
Pályabeosztás: |
|
bal pálya: 16,515 m (1,565 m+14,385 m+0,565 m)
jobb pálya: 17,015 m (0,565 m+14,885 m+1,565 m) |
 |
Szerkezeti magasság: |
|
1,05 m |
|
|
|
|
|
|
|
M6 autópálya, M0-Érdi tető közötti szakasza, 6/1 sz. tervezett 6.-7. sz. főút korrekció felüljáró a Bara-patak felett
|
 |
Tervezés éve: |
|
2005 |
 |
Megbízó(k): |
|
CÉH Zrt. |
 |
Kivitelezés éve: |
|
2007 - 2008 |
 |
Szerkezeti rendszer: |
|
előregyártott feszített főtartós gerendahíd |
 |
Támaszköz: |
|
7,00 m |
 |
Pályabeosztás: |
|
12,13 m (0,565 m+11,00 m+0,565 m) |
 |
Szerkezeti magasság: |
|
0,83 m |
|
|
 |
|
|
|
|
 |
|