M6 autópálya M0-Érdi tető műtárgyai

 
.

   
M6 autópálya, M0-Érdi tető közötti szakasza, M0/109/b sz. felüljáró a Barackos út felett

M6 autópálya, M0-Érdi tető közötti szakasza, M0/109/b sz. felüljáró a Barackos út felett

Tervezés éve:   2005
Megbízó(k):   CÉH Zrt.
Kivitelezés éve:   2007 - 2008
Kivitelező(k):   Vegyépszer Zrt.
Szerkezeti rendszer:   monolit vasbeton lemezhíd
Támaszköz:   12,63 m+14,11 m+12,67 m (39,41 m)
Pályabeosztás:   18,13 m (1,315 m+16,25 m+0,565 m)
Szerkezeti magasság:   0,85 m
   
   

M6 autópálya, M0-Érdi tető közötti szakasza, M0/109/j sz. felüljáró a Barackos út felett

Tervezés éve:   2005
Megbízó(k):   CÉH Zrt.
Kivitelezés éve:   2007 - 2008
Kivitelező(k):   Vegyépszer Zrt.
Szerkezeti rendszer:   monolit vasbeton lemezhíd
Támaszköz:   12,65 m+14,10 m+12,65 m (39,40 m)
Pályabeosztás:   23,30-26,80 m (0,565 m+16,75 m+[1,62 m-5,25 m]+ [2,75 m]+[1,565 m])
Szerkezeti magasság:   0,85 m
M6 autópálya, M0-Érdi tető közötti szakasza, M0/109/j sz. felüljáró a Barackos út felett
   
   
M6 autópálya, M0-Érdi tető közötti szakasza, M0/109/gy sz. felüljáró a Barackos út felett

M6 autópálya, M0-Érdi tető közötti szakasza, M0/109/gy sz. felüljáró a Barackos út felett

Tervezés éve:   2005
Megbízó(k):   CÉH Zrt.
Kivitelezés éve:   2007 - 2008
Kivitelező(k):   Vegyépszer Zrt.
Szerkezeti rendszer:   monolit vasbeton lemezhíd
Támaszköz:   12,68 m+14,12 m+12,64 m (39,44 m)
Pályabeosztás:   11,88 m (1,565 m+9,00 m+1,315 m)
Szerkezeti magasság:   0,75 m
   
   

M6 autópálya, M0-Érdi tető közötti szakasza, M0/123 sz. felüljáró a Diós-árok felett

Tervezés éve:   2005
Megbízó(k):   CÉH Zrt.
Kivitelezés éve:   2007 - 2008
Kivitelező(k):   Vegyépszer Zrt.
Szerkezeti rendszer:   monolit vasbeton kerethíd
Támaszköz:   5,01 m
Pályabeosztás:   46,96 m-47,21 m (1,315 m+(22,31 m-22,56 m)+ 0,99 m+0,02 m+0,99 m+20,02 m+1,315 m)
Szerkezeti magasság:   0,65 m
M6 autópálya, M0-Érdi tető közötti szakasza, M0/123 sz. felüljáró a Diós-árok felett
   
   
M6 autópálya, M0-Érdi tető közötti szakasza, M0/124 sz. felüljáró gyalogút felett

M6 autópálya, M0-Érdi tető közötti szakasza, M0/124 sz. felüljáró gyalogút felett

Tervezés éve:   2005
Megbízó(k):   CÉH Zrt.
Kivitelezés éve:   2007 - 2008
Kivitelező(k):   Vegyépszer Zrt.
Szerkezeti rendszer:   monolit vasbeton kerethíd
Támaszköz:   3,37 m
Pályabeosztás:   46,33 m-46,461 m (1,315 m+(21,685 m-21,815 m) +0,99 m+0,02 m+0,99 m+20,015 m+1,315 m)
Szerkezeti magasság:   0,65 m
   
   

M6 autópálya, M0-Érdi tető közötti szakasza, M6/141 sz. felüljáró M0 autóút felett

Tervezés éve:   2005
Megbízó(k):   CÉH Zrt.
Kivitelezés éve:   2007 - 2008
Kivitelező(k):   Vegyépszer Zrt.
Szerkezeti rendszer:   előregyártott feszített főtartós gerendahíd
Támaszköz:   bal pálya: 29,22 m+29,51 m+31,55 m+25,58 m+33,95 m+28,22 m+28,67 m+21,08 m (227,78 m)
jobb pálya: 22,08 m+34,37 m+33,84 m+25,58 m+36,80 m+25,37 m+28,67 m+21,08 m (227,79 m)
Pályabeosztás:   bal pálya: 11,68 m (1,615 m+9,50 m+0,565 m)
jobb pálya: 14,18 m (0,565 m+12,00 m+1,615m)
Szerkezeti magasság:   1,58 m
M6 autópálya, M0-Érdi tető közötti szakasza, M6/141 sz. felüljáró M0 autóút felett
   
   
M6-M0 autópálya csomópont, M0/142/K. sz. felüljáró az Angeli út felett

M6-M0 autópálya csomópont, M0/142/K. sz. felüljáró az Angeli út felett

Tervezés éve:   2005
Megbízó(k):   CÉH Zrt.
Kivitelezés éve:   2007 - 2008
Kivitelező(k):   Vegyépszer Zrt., MAHÍD2000 Zrt., Gyárépszer Kft., Molnár Zrt., Pilontechnika 52 Kft.
Szerkezeti rendszer:   vasbeton lemezzel együttdolgozó gerinclemezes acél főtartós gerendahíd
Támaszköz:   30,60 m +40,00 m+30,60 m (101,20 m)
Pályabeosztás:   13,88 m (1,315 m+11,00 m+1,565 m)
Szerkezeti magasság:   2,47 m
Részletek >>    
   
   

M6 autópálya, M0-Érdi tető közötti szakasza, M6/143/k sz. felüljáró Angeli út felett

Tervezés éve:   2005
Megbízó(k):   CÉH Zrt.
Kivitelezés éve:   2007 - 2008
Kivitelező(k):   Vegyépszer Zrt.
Szerkezeti rendszer:   előregyártott feszített főtartós gerendahíd
Támaszköz:   13,11 m+19,39 m+13,22 m (45,72 m)
Pályabeosztás:   9,88 m (1,315 m+7,00 m+1,565 m)
Szerkezeti magasság:   1,28 m
M6 autópálya, M0-Érdi tető közötti szakasza, M6/143/k sz. felüljáró Angeli út felett
   
   
M6 autópálya, M0-Érdi tető közötti szakasza, M6/147/k sz. felüljáró a MÁV Budapest-Pusztaszbolcs vasútvonal felett

M6 autópálya, M0-Érdi tető közötti szakasza, M6/147/k sz. felüljáró a MÁV Budapest-Pusztaszbolcs vasútvonal felett

Tervezés éve:   2005
Megbízó(k):   CÉH Zrt.
Kivitelezés éve:   2007 - 2008
Kivitelező(k):   Vegyépszer Zrt.
Szerkezeti rendszer:   előregyártott feszített főtartós gerendahíd
Támaszköz:   23,17 m+33,40 m+23,20 m (79,77 m)
Pályabeosztás:   10,88 m (0,565 m+9,00 m+1,315 m)
Szerkezeti magasság:   1,57 m
   
   

M6 autópálya, M0-Érdi tető közötti szakasza, M6/147. sz. felüljáró (MÁV Bp-Pusztaszabolcs vv. felett)

Tervezés éve:   2005
Megbízó(k):   CÉH Zrt.
Kivitelezés éve:   2007 - 2008
Kivitelező(k):   Vegyépszer Zrt., MAHÍD2000 Zrt., MCE Nyíregyháza Kft.
Szerkezeti rendszer:   vasbeton lemezzel együttdolgozó gerinclemezes acél főtartós gerendahíd
Támaszköz:   bal pálya: 30,58 m+50,61 m+30,57 m (111,76 m)
jobb pálya: 28,88 m+47,89 m+28,87 m (106,64 m)
Pályabeosztás:   bal pálya: 17,88 m (1,565 m+15,75 m+0,565 m)
jobb pálya: 15,80 m (0,565 m+13,67 m+1,565 m)
Szerkezeti magasság:   bal pálya: 2,59 m jobb pálya: 2,47 m
Részletek >>    
M6 autópálya, M0-Érdi tető közötti szakasza, M6/147. sz. felüljáró a MÁV Bp.-Pusztaszabolcs vasútvonal felett
   
   
M6 autópálya, M0-Érdi tető közötti szakasza, M6/154 sz. felüljáró Bányalég utcai gyalogút felett

M6 autópálya, M0-Érdi tető közötti szakasza, M6/154 sz. felüljáró Bányalég utcai gyalogút felett

Tervezés éve:   2005
Megbízó(k):   CÉH Zrt.
Kivitelezés éve:   2007 - 2008
Kivitelező(k):   Vegyépszer Zrt.
Szerkezeti rendszer:   monolit vasbeton kerethíd
Támaszköz:   4,00 m
Pályabeosztás:   bal pálya: 17,86 m (1,315 m+15,75 m+0,79 m)
jobb pálya: 14,36 m (0,79 m+12,00 m+1,565 m)
Szerkezeti magasság:   0,58 m
   
   

M6 autópálya, M0-Érdi tető közötti szakasza, M6/156 sz. aluljáró Bányalég utcai korrekció alatt

Tervezés éve:   2005
Megbízó(k):   CÉH Zrt.
Kivitelezés éve:   2007 - 2008
Kivitelező(k):   Vegyépszer Zrt.
Szerkezeti rendszer:   monolit vasbeton szekrénytartó
Támaszköz:   28,00 m+35,00 m+33,92 m (96,92 m)
Pályabeosztás:   12,13 m (2,565 m+9,00 m+0,565 m)
Szerkezeti magasság:   1,73 m
M6 autópálya, M0-Érdi tető közötti szakasza, M6/156 sz. aluljáró Bányalég utcai korrekció alatt
   
   
M6 autópálya, M0-Érdi tető közötti szakasza, M6/167 sz. felüljáró a MÁV Budapest-Székesfehérvár vasútvonal felett

M6 autópálya, M0-Érdi tető közötti szakasza, M6/167 sz. felüljáró a MÁV Budapest-Székesfehérvár vasútvonal felett

Tervezés éve:   2005
Megbízó(k):   CÉH Zrt.
Kivitelezés éve:   2007 - 2008
Kivitelező(k):   Vegyépszer Zrt.
Szerkezeti rendszer:   előregyártott feszített főtartós gerendahíd
Támaszköz:   bal pálya: 18,39 m+22,41 m+34,39 m+32,38 m+22,38 m+18,38 m (148,33 m)
jobb pálya: 25,55 m+32,22 m+34,09 m+34,17 m+26,89 m (152,92 m)
Pályabeosztás:   bal pálya: 15,88 m (1,565 m+13,75 m+0,565 m)
jobb pálya: 14,825 m (0,565 m+12,695 m+1,565 m)
Szerkezeti magasság:   1,60 m
   
   

M6 autópálya, M0-Érdi tető közötti szakasza, M6/168/k sz. híd u. felüljáró a MÁV Budapest-Székesfehérvár vasútvonal felett

Tervezés éve:   2005
Megbízó(k):   CÉH Zrt.
Kivitelezés éve:   2007 - 2008
Kivitelező(k):   Vegyépszer Zrt.
Szerkezeti rendszer:   előregyártott feszített főtartós gerendahíd
Támaszköz:   18,25 m+21,43 m+25,40 m+16,37 m+14,16 m (95,61 m)
Pályabeosztás:   12,88 m (0,565 m+11,00 m+1,315 m)
Szerkezeti magasság:   1,28 m
M6 autópálya, M0-Érdi tető közötti szakasza, M6/168/k sz. híd u. felüljáró a MÁV Budapest-Székesfehérvár vasútvonal felett
   
   
M6 autópálya, M0-Érdi tető közötti szakasza, M6/170 sz. felüljáró a 6. sz. főút felett

M6 autópálya, M0-Érdi tető közötti szakasza, M6/170 sz. felüljáró a 6. sz. főút felett

Tervezés éve:   2005
Megbízó(k):   CÉH Zrt.
Kivitelezés éve:   2007 - 2008
Kivitelező(k):   Vegyépszer Zrt.
Szerkezeti rendszer:   előregyártott feszített főtartós gerendahíd
Támaszköz:   12,10 m+19,20 m+14,10 m (45,40 m)
Pályabeosztás:   bal pálya: 18,515 m (1,565 m+16,385 m+0,565 m)
jobb pálya: 15,88 m (0,565 m+13,75 m+1,565 m)
Szerkezeti magasság:   1,28 m
   
   

M6 autópálya, M0-Érdi tető közötti szakasza, M6/183/k sz. Érd-Ófalu bekötőút felüljáró Bara-patak felett

Tervezés éve:   2005
Megbízó(k):   CÉH Zrt.
Kivitelezés éve:   2007 - 2008
Kivitelező(k):   Vegyépszer Zrt.
Szerkezeti rendszer:   előregyártott feszített főtartós gerendahíd
Támaszköz:   7,00 m
Pályabeosztás:   10,13 m (0,565 m+9,00 m+0,565 m)
Szerkezeti magasság:   0,83 m
M6 autópálya, M0-Érdi tető közötti szakasza, M6/183/k sz. Érd-Ófalu bekötőút felüljáró Bara-patak felett
   
   
M6 autópálya, M0-Érdi tető közötti szakasza, M6/186 sz. felüljáró Sulák-patak felett

M6 autópálya, M0-Érdi tető közötti szakasza, M6/186 sz. felüljáró Sulák-patak felett

Tervezés éve:   2005
Megbízó(k):   CÉH Zrt.
Kivitelezés éve:   2007 - 2008
Kivitelező(k):   Vegyépszer Zrt.
Szerkezeti rendszer:   előregyártott feszített főtartós gerendahíd
Támaszköz:   13,70 m
Pályabeosztás:   bal pálya: 18,19m-17,94 m (1,315 m+(16,31 m-16,06 m)+0,565 m)
jobb pálya: 17,13 m (0,565 m+15,25 m+1,315 m)
Szerkezeti magasság:   0,83 cm
   
   

M6 autópálya, M0-Érdi tető közötti szakasza, M6/192 sz. aluljáró Érd-Ófalu csomóponti út alatt

Tervezés éve:   2005
Megbízó(k):   CÉH Zrt.
Kivitelezés éve:   2007 - 2008
Kivitelező(k):   Vegyépszer Zrt.
Szerkezeti rendszer:   monolit vasbeton lemezhíd
Támaszköz:   13,26 m+18,58 m+16,29 m+11,34 m (59,47 m)
Pályabeosztás:   12,13 m (0,565 m+11,00 m+0,565 m)
Szerkezeti magasság:   1,05 m
M6 autópálya, M0-Érdi tető közötti szakasza, M6/192 sz. aluljáró Érd-Ófalu csomóponti út alatt
   
   
M6 autópálya, M0-Érdi tető közötti szakasza, M6/195/k sz. felüljáró Bara-patak felett

M6 autópálya, M0-Érdi tető közötti szakasza, M6/195/k sz. felüljáró Bara-patak felett

Tervezés éve:   2005
Megbízó(k):   CÉH Zrt.
Kivitelezés éve:   2007 - 2008
Kivitelező(k):   Vegyépszer Zrt.
Szerkezeti rendszer:   előregyártott feszített főtartós gerendahíd
Támaszköz:   8,59 m
Pályabeosztás:   bal pálya: 14,88 m (0,565 m+13,75 m+0,565 m)
jobb pálya: 16,88 m (0,565 m+15,75 m+0,565 m)
Szerkezeti magasság:   0,83 m
   
   

M6 autópálya, M0-Érdi tető közötti szakasza, M6/199 sz. felüljáró gyalogút felett

Tervezés éve:   2005
Megbízó(k):   CÉH Zrt.
Kivitelezés éve:   2007 - 2008
Kivitelező(k):   Vegyépszer Zrt.
Szerkezeti rendszer:   monolit vasbeton kerethíd
Támaszköz:   3,40 m
Pályabeosztás:   földfeltöltésen átvezetett autópálya
Szerkezeti magasság:   48 cm+földfeltöltés
M6 autópálya, M0-Érdi tető közötti szakasza, M6/199 sz. felüljáró gyalogút felett
   
   
M6 autópálya, M0-Érdi tető közötti szakasza, M6/200 sz. felüljáró Érd Felső u. felett

M6 autópálya, M0-Érdi tető közötti szakasza, M6/200 sz. felüljáró Érd Felső u. felett

Tervezés éve:   2005
Megbízó(k):   CÉH Zrt.
Kivitelezés éve:   2007 - 2008
Kivitelező(k):   Vegyépszer Zrt.
Szerkezeti rendszer:   előregyártott feszített főtartós gerendahíd
Támaszköz:   17,06 m+19,16 m+16,05 m (52,27 m)
Pályabeosztás:   bal pálya: 14,13 m (1,565 m+12,00 m+0,565 m)
jobb pálya: 17,63 m (0,565 m+15,75 m+1,315 m)
Szerkezeti magasság:   1,28 m
   
   

M6 autópálya, M0-Érdi tető közötti szakasza, M6/208 sz. aluljáró Érd Júlia u. alatt

Tervezés éve:   2005
Megbízó(k):   CÉH Zrt.
Kivitelezés éve:   2007 - 2008
Kivitelező(k):   Vegyépszer Zrt.
Szerkezeti rendszer:   előregyártott feszített főtartós gerendahíd
Támaszköz:   24,10 m+24,20 m+19,10 m (67,40 m)
Pályabeosztás:   12,13 m (0,565 m+11,00 m+0,565 m)
Szerkezeti magasság:   1,28 m
M6 autópálya, M0-Érdi tető közötti szakasza, M6/208 sz. aluljáró Érd Júlia u. alatt
   
   
M6 autópálya, M0-Érdi tető közötti szakasza, M6/214 sz. felüljáró 6. sz. főút felett

M6 autópálya, M0-Érdi tető közötti szakasza, M6/214 sz. felüljáró 6. sz. főút felett

Tervezés éve:   2005
Megbízó(k):   CÉH Zrt.
Kivitelezés éve:   2007 - 2008
Kivitelező(k):   Vegyépszer Zrt.
Szerkezeti rendszer:   monolit, takaréküreges vasbeton lemezhíd
Támaszköz:   14,56 m+18,01 m+14,89 m (47,46 m)
Pályabeosztás:   bal pálya: 16,515 m (1,565 m+14,385 m+0,565 m)
jobb pálya: 17,015 m (0,565 m+14,885 m+1,565 m)
Szerkezeti magasság:   1,05 m
   
   

M6 autópálya, M0-Érdi tető közötti szakasza, 6/1 sz. tervezett 6.-7. sz. főút korrekció felüljáró a Bara-patak felett

Tervezés éve:   2005
Megbízó(k):   CÉH Zrt.
Kivitelezés éve:   2007 - 2008
Szerkezeti rendszer:   előregyártott feszített főtartós gerendahíd
Támaszköz:   7,00 m
Pályabeosztás:   12,13 m (0,565 m+11,00 m+0,565 m)
Szerkezeti magasság:   0,83 m
M6 autópálya, M0-Érdi tető közötti szakasza, 6/1 sz. tervezett 6.-7. sz. főút korrekció felüljáró a Bara-patak felett