Acél hidak átépítése

 

   
Solt

Kerékpárút átvezetés a solti Kis-Duna ágon

Tervezés éve:   2007 - 2014
Megbízó(k):   Soltút Útépítő és Fenntartó Kft.
Kivitelezés éve:   2014 - 2015
Kivitelező(k):   Soltút Útépítő és Fenntartó Kft.
Szerkezeti rendszer:   alsópályás, csonkaszegmens alakú, szimmetrikus, másodrendű oszlopos rácsozású, kétfőtartós, szegecselt acélszerkezet
Támaszköz:   81,40 m
Áthidalt akadály   Solti Dunaág
Beavatkozások   korábbi vasúti híd átépítése: fa pályaszerkezet építése, üzemi járda bontása, hossztartók és kereszttartók felső sávjának korrózióvédelme
Részletek >>    
   
   

8408. j. út 12+790 km sz. Marcaltői Rába-híd átépítése - Kiegészítő és technológiai tervek

Tervezés éve:   2011 - 2012
Megbízó(k):   ÁKMI Kft.
Kivitelezés éve:   2012 - 2014
Kivitelező(k):   KÖZGÉP Építő- és Fémszerkezetgyártó Zrt.
Támaszköz:   71.25 m
Szerkezeti magasság:   1.45 m
Részletek >>    
   
   

4237. j. Bélmegyer-Mezőberény ök. út 14+023 km szelvényében lévő Mezőberényi Kettős-Körös híd erősítés és pályalemezcsere

Tervezés éve:   2008 - 2010
Megbízó(k):   NIF Zrt.
Szerkezeti rendszer:   Háromnyílású kéttámaszú tartókból álló rácsos acélhíd
Támaszköz:   54,96m + 59,01m + 54,96m
Pályabeosztás:   0,50m + 5,00m + 0,50m
Szerkezeti magasság:   1,14 m
Részletek >>    
   
   

Gyulai Fehér-Körös híd erősítés és pályalemez csere

Tervezés éve:   2007
Megbízó(k):   Magyar Közút Állami Közútkezelő Fejlesztő Műszaki és Információs KHT.
Szerkezeti rendszer:   vasbeton pályalemez ortotróp acél pályalemezre történő cseréje
Támaszköz:   21,00 m+42,00 m+21,00 m (84,00 m)
Pályabeosztás:   5,90 m (0,45 m+5,00 m+0,45 m)
Szerkezeti magasság:   0,33-0,42 m (ortotróp pályalemez)
Ön milyen színűre festené a hidat?   Szavazás >
Részletek >>    
Gyulai Fehér-Körös híd erősítés és pályalemez csere
   
   
Kajdacsi Sió-híd pályalemez csere

Kajdacsi Sió-híd pályalemez csere

Tervezés éve:   2007
Megbízó(k):   Hídtechnika Kft., Közgép Zrt.
Kivitelezés éve:   2008
Kivitelező(k):   Hídtechnika Kft., Közgép Zrt.
Szerkezeti rendszer:   zórésvasas pályaszerkezet ortotróp acél pályalemezesre történő cseréje
Támaszköz:   35,80 m
Pályabeosztás:   5,90 m (0,515 m+4,87 m+0,515 m)
Szerkezeti magasság:   0,37 m-0,49 m
Részletek >>    
   
   

Sárszentlőrinci Sió-híd pályalemez csere

Tervezés éve:   2007
Megbízó(k):   Hídtechnika Kft., Közgép Zrt.
Kivitelezés éve:   2008
Kivitelező(k):   Hídtechnika Kft., Közgép Zrt.
Szerkezeti rendszer:   zórésvasas pályaszerkezet ortotróp acél pályalemezesre történő cseréje
Támaszköz:   35,80 m
Pályabeosztás:   5,90 m (0,515 m+4,87 m+0,515 m)
Szerkezeti magasság:   0,42 m-0,60 m
Részletek >>    
Sárszentlőrinci Sió-híd pályalemez csere
   
   
Remetei Fekete-Kőrös-híd pályalemez csere

Remetei Fekete-Kőrös-híd pályalemez csere

Tervezés éve:   2005
Megbízó(k):   Hídtechnika Kft.
Kivitelezés éve:   2005 - 2006
Kivitelező(k):   Hídtechnika Kft., Molnár Zrt.
Szerkezeti rendszer:   alsópályás szegmensíves acél rácsostartós híd, keresztbordás ortotróp acél pályalemezzel
Támaszköz:   24,475 m + 50,85 m + 24,475 m
Pályabeosztás:   5,90 m (0,45 m + 5,00 m + 0,45 m)
Szerkezeti magasság:   0,37-0,57 m
Részletek >>    
   
   

Bp. Nyugati - Szob OH vasútvonal 636+11 km szelvényében lévő alsópályás vasúti Ipoly-híd acélszerkezet javítás technológiai terve