|
|
 |
Acél hidak átépítése
|
|
|
|
|
 |
|
 |
Tervezés éve: |
|
2007 - 2014 |
 |
Megbízó(k): |
|
Soltút Útépítő és Fenntartó Kft. |
 |
Kivitelezés éve: |
|
2014 - 2015 |
 |
Kivitelező(k): |
|
Soltút Útépítő és Fenntartó Kft. |
 |
Szerkezeti rendszer: |
|
alsópályás, csonkaszegmens alakú, szimmetrikus, másodrendű oszlopos rácsozású, kétfőtartós, szegecselt acélszerkezet |
 |
Támaszköz: |
|
81,40 m |
 |
Áthidalt akadály |
|
Solti Dunaág |
 |
Beavatkozások |
|
korábbi vasúti híd átépítése: fa pályaszerkezet építése,
üzemi járda bontása,
hossztartók és kereszttartók felső sávjának korrózióvédelme |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
Tervezés éve: |
|
2011 - 2012 |
 |
Megbízó(k): |
|
ÁKMI Kft. |
 |
Kivitelezés éve: |
|
2012 - 2014 |
 |
Kivitelező(k): |
|
KÖZGÉP Építő- és Fémszerkezetgyártó Zrt. |
 |
Támaszköz: |
|
71.25 m |
 |
Szerkezeti magasság: |
|
1.45 m |
|
|
 |
|
|
|
|
|
 |
|
 |
Tervezés éve: |
|
2008 - 2010 |
 |
Megbízó(k): |
|
NIF Zrt. |
 |
Szerkezeti rendszer: |
|
Háromnyílású kéttámaszú tartókból álló rácsos acélhíd |
 |
Támaszköz: |
|
54,96m + 59,01m + 54,96m |
 |
Pályabeosztás: |
|
0,50m + 5,00m + 0,50m |
 |
Szerkezeti magasság: |
|
1,14 m |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
Tervezés éve: |
|
2007 |
 |
Megbízó(k): |
|
Magyar Közút Állami Közútkezelő Fejlesztő Műszaki és Információs KHT. |
 |
Szerkezeti rendszer: |
|
vasbeton pályalemez ortotróp acél pályalemezre történő cseréje |
 |
Támaszköz: |
|
21,00 m+42,00 m+21,00 m (84,00 m) |
 |
Pályabeosztás: |
|
5,90 m (0,45 m+5,00 m+0,45 m) |
 |
Szerkezeti magasság: |
|
0,33-0,42 m (ortotróp pályalemez) |
|
|
 |
|
|
|
|
|
 |
|
 |
Tervezés éve: |
|
2007 |
 |
Megbízó(k): |
|
Hídtechnika Kft., Közgép Zrt. |
 |
Kivitelezés éve: |
|
2008 |
 |
Kivitelező(k): |
|
Hídtechnika Kft., Közgép Zrt. |
 |
Szerkezeti rendszer: |
|
zórésvasas pályaszerkezet ortotróp acél pályalemezesre történő cseréje |
 |
Támaszköz: |
|
35,80 m |
 |
Pályabeosztás: |
|
5,90 m (0,515 m+4,87 m+0,515 m) |
 |
Szerkezeti magasság: |
|
0,37 m-0,49 m |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
Tervezés éve: |
|
2007 |
 |
Megbízó(k): |
|
Hídtechnika Kft., Közgép Zrt. |
 |
Kivitelezés éve: |
|
2008 |
 |
Kivitelező(k): |
|
Hídtechnika Kft., Közgép Zrt. |
 |
Szerkezeti rendszer: |
|
zórésvasas pályaszerkezet ortotróp acél pályalemezesre történő cseréje |
 |
Támaszköz: |
|
35,80 m |
 |
Pályabeosztás: |
|
5,90 m (0,515 m+4,87 m+0,515 m) |
 |
Szerkezeti magasság: |
|
0,42 m-0,60 m |
|
|
 |
|
|
|
|
|
 |
|
 |
Tervezés éve: |
|
2005 |
 |
Megbízó(k): |
|
Hídtechnika Kft. |
 |
Kivitelezés éve: |
|
2005 - 2006 |
 |
Kivitelező(k): |
|
Hídtechnika Kft., Molnár Zrt. |
 |
Szerkezeti rendszer: |
|
alsópályás szegmensíves acél rácsostartós híd, keresztbordás ortotróp acél pályalemezzel |
 |
Támaszköz: |
|
24,475 m + 50,85 m + 24,475 m |
 |
Pályabeosztás: |
|
5,90 m (0,45 m + 5,00 m + 0,45 m) |
 |
Szerkezeti magasság: |
|
0,37-0,57 m |
|
|
|
|
|
|
|
Bp. Nyugati - Szob OH vasútvonal 636+11 km szelvényében lévő alsópályás vasúti Ipoly-híd acélszerkezet javítás technológiai terve
|
|
|
|
|
|
|
 |
|