Vasbeton hidak átépítése

 

A lista nem teljes, folyamatosan bővítjük.

  • 3102. j. ö. út 13+357 kmsz.-ben lévő Pécel-patak híd megerősítés tervezése
  • 1104. j. ö. út 12+116 kmsz.-ben lévő Töki-patak híd megerősítés tervezése
  • 6601. j. Oroszló-Szentlőrinc ök. út 24+820 kmsz.-ben lévő közúti híd megerősítésének tervezése
  • 56 sz. főút 2+700 - 3+150 km sz. közötti tehermentesítő út Séd-patakhíd korszerűségi felülvizsgálata, Vb. lemezhíd műanyag lamellákkal történő erősítés tervezése
  • 7451. sz. ök. út 30+674 km szelvényében lévő Csákánydoroszlói Rába ártéri híd szélesítésének és megerősítésének tervezése
  • 65. sz. főút 33+790 km szelvényében lévő Panka-ér-híd szélesítési és erősítési tervezése
  • Székesfehérvár vasútállomás 676+52 hm szelvényében lévő Széchenyi utcai közúti aluljáró felújítása és szélesítése
  • 31.sz. főút 69+041 kmsz-ben lévő Hajta-patak híd felújításának és szélesítésének tervezése
  • 31.sz. főút 88+860 kmsz-ben lévő Zagyva-patak híd felújításának és szélesítésének tervezése
  • 31.sz. főút 84+437 kmsz-ben lévő Tarna-patak híd felújításának és szélesítésének tervezése
  • 57. j. főút 36+672 kmsz-ben, Pécs előtti Nagyárpádi-patak feletti híd - Átépítés ívkorrekció miatt
  • 57. j. főút 37+589 kmsz-ben, Pécs elötti postavölgyi árok hídja - Felújítás és szélesítés
  • 6. sz. főút 255+350 km sz-ben lévő igóc patak híd szélesítése és felújítása
  • 3316. j. út 1+306 kmsz-ben lévő Halastói csatorna-híd felújítás tervezése
  • 3822. j. út 3+490 kmsz-ben lévő Nyírszőlősi  VIII. sz Érpatak-főcsatorna híd felújítás tervezése
  • 8611. j. út 0+150 km sz-ben lévő Kapuvári Kis-Rába híd átépítése 
  • 8528. j. út 3+565 km sz-ben lévő Tárnokréti Rábca híd átépítése
  • 1401. sz. Győr – Mosonmagyaróvár összekötő út 6+339 km. szelvényében lévő Győrzámolyi csatorna - híd  szélesítése
  • 8605 sz. út, 4+485 kmsz-ben lévő 2. Keszeg-ér híd felújítás tervezése
  • 8624 sz. út 9+953 kmsz-ben lévő a Répce-patak híd
  • 2508. j. út  11+2210 kmsz-ben lévő Csernelyi időszakos vízfolyás híd felújítás tervezése
  • 3615. j. út 5+445 kmsz-ben lévő Tarcali 1. Veréb-árok híd felújítás tervezése
  • 3606. j. út 9+775 kmsz-ben lévő Sajóládi Sajó-híd felújítás tervezése
  • 3203. j. út 4+902 kmsz-ben lévő atkári Rédei-patak híd felújítás tervezése
  • 3203. j. út 3+068 kmsz-ben lévő Gyöngyöshalászi Gyöngyös-patak híd felújítás tervezése
  • 610. sz. főút 126+175 kmsz-ben lévő Kaposmérői vizes árok híd
  • 7309. j. út Ajka – Pula összekötő út 6+610 kmsz-ben lévő padragkúti időszakos vízfolyás híd
  • 7301.j. út Veszprém-Tapolca összekötő út 52+436 kmsz-ben lévő Tapolca utáni Lesence-patak ártéri híd megerősítése
  • 7304. sz. Balatonfüred-Tótvázsony összekötő út 6+446 kmsz.-ben lévő Pécsely elágazó utáni 2. időszakos vízfolyás híd 
  • 7304. sz. Balatonfüred – Tótvázsony összekötő út 7+014 kmsz-ben lévő Pécsely elágazó utáni 3. időszakos vízfolyás híd
  • 8404. j. Pápa-Sárvár összekötő út 8+688 km sz-ben lévő Nyárádi Malom-csatornahíd megerősítése


   

6402.j. út 12+027 km szelvényében lévő Mezőkomáromi Sió-híd

Tervezés éve:   2008 - 2010
Megbízó(k):   NIF Zrt.
Szerkezeti rendszer:   Gerber-rendszerű, két főtartós, monolit vasbeton híd
Támaszköz:   8,93+ 33,50 m + 8,93 m
Pályabeosztás:   1,40m + 7,00m + 1,40m
Szerkezeti magasság:   1,43 - 3,40 m
Részletek >>