|
|
 |
Megépült acél hidak
|
|
|
|
|
 |
|
 |
Tervezés éve: |
|
2017 |
 |
Megbízó(k): |
|
NIF Zrt. |
 |
Kivitelezés éve: |
|
2018 - 2018 |
 |
Kivitelező(k): |
|
A-HÍD Építő Zrt. |
 |
Szerkezeti rendszer: |
|
vasbeton pályalemezzel együttdolgozó részlegesen befogott acél gerendahíd |
 |
Támaszköz: |
|
két támaszú hidak támaszközei 60,70 m és 59,30 m |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
Tervezés éve: |
|
2014 |
 |
Megbízó(k): |
|
Főmterv Zrt. |
 |
Kivitelezés éve: |
|
2014 - 2015 |
 |
Kivitelező(k): |
|
CSABA-2013 Konzorcium |
 |
Szerkezeti rendszer: |
|
Egypilonos, ferdekábeles híd, ortotróp acél pályalemezzel |
 |
Pályabeosztás: |
|
Max. 30,00 m
|
 |
Szerkezeti magasság: |
|
1.40 m |
 |
Felszerkezet szélessége: |
|
30.00 m |
|
|
 |
|
|
|
|
|
 |
|
 |
Tervezés éve: |
|
2013 - 2014 |
 |
Kivitelezés éve: |
|
2014 - 2015 |
 |
Kivitelező(k): |
|
SWIETELSKY - HE-DO Konzorcium |
 |
Szerkezeti rendszer: |
|
két főtartós, befogott öszvér híd |
 |
Támaszköz: |
|
49,55 m |
 |
Pályabeosztás: |
|
47,55 m |
 |
Felszerkezet szélessége: |
|
7,13 m |
 |
Szelvényszám |
|
16+565,00 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
Tervezés éve: |
|
2013 - 2014 |
 |
Megbízó(k): |
|
Hatvan Város Önkormányzata |
 |
Kivitelezés éve: |
|
2014 |
 |
Kivitelező(k): |
|
K-H Konzorcium (KÖZGÉP Zrt. - A-HÍD Építő Zrt.) |
 |
Szerkezeti rendszer: |
|
Négy nyílású, folytatólagos, többtámaszú acélhíd. A vasút feletti nyílásban („A-B” nyílás) alsópályás, merevítőtartós ívhíd, ortotróp pályalemezes szekrénytartóval, a csatlakozó nyílásokban („B és „E” támasz közötti nyílások) kétfőtartós acél gerendahíd. |
 |
Támaszköz: |
|
56.0 - 32.0 - 24.0 - 20.0 m |
 |
Szerkezeti magasság: |
|
1.60 m |
 |
Felszerkezet szélessége: |
|
20,50m |
|
|
 |
|
|
|
|
|
 |
|
 |
Tervezés éve: |
|
2012 - 2014 |
 |
Kivitelezés éve: |
|
2014 |
 |
Kivitelező(k): |
|
Hídtechnika Kft. |
 |
Szerkezeti rendszer: |
|
két ferdekábeles híd, merevbetétes merevítőtartóval |
 |
Adatok: |
|
„D-i” híd
Támaszköz: 15.25 m + 36.00 m
Szabad nyílás: 14.65 m + 35.20 m
Hídszélesség: 3.60 m
Átvezetett út szélessége: 3.25 m
„É-i” híd
Támaszköz: 33.90 m + 25.67 m
Szabad nyílás: 33.10 m + 25.12 m
Hídszélesség: 3.60 m
Átvezetett út szélessége: 3.25 m
Befüggesztett pályalemez
Támaszköz: 17.15 m
Szélesség: 3.60 m
Levezető rámpa
Támaszköz: 16.0 m + 16.0 m
Szélesség: 3.60 m
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
Tervezés éve: |
|
2014 |
 |
Kivitelezés éve: |
|
2014 |
 |
Kivitelező(k): |
|
KÖZGÉP - STRABAG Konzorcium |
 |
Szerkezeti rendszer: |
|
két támaszú, felsőpályás ívhíd |
 |
Támaszköz: |
|
62,00 m |
 |
Pályabeosztás: |
|
7,14m (0,985m+0,835m+3,5m+0,835m+0,985m) |
 |
Szerkezeti magasság: |
|
86cm-4,50m |
|
|
 |
|
|
|
|
|
 |
|
 |
Tervezés éve: |
|
2013 - 2014 |
 |
Kivitelezés éve: |
|
2013 - 2014 |
 |
Kivitelező(k): |
|
Bilfinger MCE GmbH |
 |
Szerkezeti rendszer: |
|
ferdekábeles híd, acél pilonnal és öszvér keresztmetszetű merevítőtartóval |
 |
Támaszköz: |
|
42,64 – 146,32 – 33,24 m |
 |
Ország: |
|
Németország |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
Tervezés éve: |
|
2010 |
 |
Megbízó(k): |
|
Savaria Városfejlesztési Kft. |
 |
Kivitelezés éve: |
|
2014 - 2015 |
 |
Szerkezeti rendszer: |
|
egynyílású, támaszoknál befogott nyílásközépen csuklós acélhíd |
 |
Támaszköz: |
|
30.50 m |
 |
Pályabeosztás: |
|
0.15 m + 3.10 m + 0.15 m |
 |
Szerkezeti magasság: |
|
0.10 - 1.12 m |
 |
Acélmennyiség |
|
25 t |
|
|
 |
|
|
|
|
|
 |
|
 |
Tervezés éve: |
|
2011 - 2013 |
 |
Megbízó(k): |
|
GYSEV Zrt. |
 |
Kivitelezés éve: |
|
2013 - 2014 |
 |
Kivitelező(k): |
|
KÖZGÉP Építő- és Fémszerkezetgyártó Zrt. |
 |
Szerkezeti rendszer: |
|
folytatólagos háromtámaszú, két szélső nyílásában „Langer rendszerű” gerendatartó, az „I” keresztmetszetű gerendatartó síkjába süllyesztett együttdolgozó vasbeton pályalemezzel |
 |
Támaszköz: |
|
27.00 – 21.00 – 39.00 m |
 |
Szerkezeti magasság: |
|
0.61 m |
 |
Felszerkezet szélessége: |
|
3.26 m |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
Tervezés éve: |
|
2012 - 2013 |
 |
Kivitelezés éve: |
|
2012 - 2013 |
 |
Kivitelező(k): |
|
Bilfinger MCE GmbH |
 |
Szerkezeti rendszer: |
|
ötnyílású, vasbeton pályalemezzel együttdolgozó iker szekrény főtartós öszvér híd |
 |
Támaszköz: |
|
52,43 – 3 x 62,75 – 52,43 m |
|
|
 |
|
|
|
|
|
 |
|
 |
Tervezés éve: |
|
2009 |
 |
Megbízó(k): |
|
COWI-UTIBER Konzorcium |
 |
Szerkezeti rendszer: |
|
kéttámaszú tartóbetétes lemezhíd |
 |
Támaszköz: |
|
13.80 m |
 |
Pályabeosztás: |
|
12,60 m (1.85 m+8.90 m+1.85m) |
 |
Szerkezeti magasság: |
|
0.73 - 0.85 m |
 |
Acélmennyiség |
|
53 t |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
Tervezés éve: |
|
2011 |
 |
Kivitelezés éve: |
|
2011 - 2012 |
 |
Kivitelező(k): |
|
PORR Építő Kft. |
 |
Szerkezeti rendszer: |
|
négynyílású, vasbeton pályalemezzel együttdolgozó négy főtartós acél gerendahíd |
 |
Támaszköz: |
|
16,22 – 25,50 – 16,50 – 16,22 m |
 |
Szerkezeti magasság: |
|
1,215–2,090 m |
 |
Felszerkezet szélessége: |
|
12,62 m |
|
|
 |
|
|
|
|
|
 |
|
 |
Tervezés éve: |
|
2011 |
 |
Kivitelezés éve: |
|
2011 - 2012 |
 |
Kivitelező(k): |
|
KS Szombathely Konzorcium |
 |
Szerkezeti rendszer: |
|
vasbeton pályalemezzel együttdolgozó három főtartós, alsó síkján kereszttartókkal és szélráccsal erősített acélszerkezet |
 |
Támaszköz: |
|
24,80 + 28,00 + 33,00 + 27,00 + 23,00 + 17,80 m |
 |
Felszerkezet szélessége |
|
0+307,97 km sz-ig 10,13m, 0+307,97 km sz-től 0+340,30 km sz-ig szélesedik, majd 0+340,30 km sz-től a szélessége: 12,63m |
 |
Szerkezeti magasság az úttengelyben |
|
0+280,33 km sz-ig 1,65 m, 0+280,33 – 0+330,03 km sz között 1,65 – 1,68 m között változó, majd 0+330,03 km sz-től 1,68 m |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
Tervezés éve: |
|
2009 |
 |
Megbízó(k): |
|
SK 2008 Konzorcium (Strabag Zrt., Közgép Zrt.) |
 |
Kivitelezés éve: |
|
2009 - 2010 |
 |
Szerkezeti rendszer: |
|
mederhíd: ortotróp pályalemezes alsópályás acél ívhíd ártéri hidak: monolit vasbeton bordás gerendahidak |
 |
Támaszköz: |
|
18,62+4x18,67+50,00+17,83+17,34+17,31 m |
 |
Pályabeosztás: |
|
13,80 m (2,65 m+8,50 m+2,65 m) |
 |
Szerkezeti magasság: |
|
0,94 m (acél mederhíd)
1,54 m (vasbeton ártéri hidak) |
|
|
 |
|
|
|
|
|
 |
|
 |
Tervezés éve: |
|
2006 |
 |
Megbízó(k): |
|
Magyar Közút Kht. |
 |
Kivitelezés éve: |
|
2009 - 2010 |
 |
Szerkezeti rendszer: |
|
ortotróp pályalemezes alsópályás acél ívhíd, "network" felfüggesztéssel |
 |
Támaszköz: |
|
45,00 m |
 |
Pályabeosztás: |
|
15,23 m (3,615 m+8,00 m+3,615 m) |
 |
Szerkezeti magasság: |
|
1,025 m |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
Tervezés éve: |
|
2006 |
 |
Megbízó(k): |
|
MÁVTI Kft. |
 |
Kivitelezés éve: |
|
2009 - 2010 |
 |
Szerkezeti rendszer: |
|
ágyazatátvezetéses, ortotróp pályalemezes alsópályás acél gerendahíd |
 |
Támaszköz: |
|
28,70 m |
 |
Pályabeosztás: |
|
7,40 m (1,00 m+5,40 m+1,00 m) |
 |
Szerkezeti magasság: |
|
1,62 m |
|
|
 |
|
|
|
|
|
 |
|
 |
Tervezés éve: |
|
2009 |
 |
Megbízó(k): |
|
GYSEV Zrt. |
 |
Kivitelező(k): |
|
Savaria 2009 Konzorcium (Felszerkezet - KÖZGÉP Zrt.; alépítmények: Magyar Aszfalt Kft.) |
 |
Szerkezeti rendszer: |
|
közvetlen sínleerősítéses, ortotrop pályalemezes alsópályás, gerinclemezes acél gerendahíd |
 |
Támaszköz: |
|
26,00 m |
 |
Pályabeosztás: |
|
1,54+5,10+1,54 m |
 |
Szerkezeti magasság: |
|
616 mm |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
Tervezés éve: |
|
2008 |
 |
Megbízó(k): |
|
CÉH Zrt. |
 |
Kivitelezés éve: |
|
2009 |
 |
Kivitelező(k): |
|
Mecsek Autópálya Koncessziós Zrt./Közgép Zrt. |
 |
Szerkezeti rendszer: |
|
háromnyílású, acél kerethíd |
 |
Támaszköz: |
|
8,91 m+40,66 m+8,93 m |
 |
Pályabeosztás: |
|
2,64 m |
 |
Szerkezeti magasság: |
|
0,23-0,87 m |
|
|
 |
|
|
|
|
|
 |
|
 |
Tervezés éve: |
|
2007 |
 |
Megbízó(k): |
|
COLAS Dunántúl Zrt. |
 |
Kivitelezés éve: |
|
2008 |
 |
Kivitelező(k): |
|
COLAS Dunántúl Zrt., Mértan Kft., Pilontechnika 52 Kft. |
 |
Szerkezeti rendszer: |
|
ortotróp pályalemezes alsópályás acél gerendahíd |
 |
Támaszköz: |
|
15,04 m+27,50 m+18,54 m |
 |
Pályabeosztás: |
|
4,81 m (tisztítójárdákkal). 3,47 m (liftek előtt); 3,00 m (lépcsőknél) |
 |
Szerkezeti magasság: |
|
0,25 m |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
Tervezés éve: |
|
2007 |
 |
Megbízó(k): |
|
Hídtechnika Kft., Közgép Zrt. |
 |
Kivitelezés éve: |
|
2008 |
 |
Kivitelező(k): |
|
Hídtechnika Kft., Közgép Zrt. |
 |
Szerkezeti rendszer: |
|
zórésvasas, alsópályás rácsos főtartós felszerkezet ortotróp pályalemezes, gerinclemezes acél szerkezetűre történő cseréje |
 |
Támaszköz: |
|
18,54 m |
 |
Pályabeosztás: |
|
10,63 m (2,065 m+6,50 m+2,065 m) |
 |
Szerkezeti magasság: |
|
1,00 m |
|
|
 |
|
|
|
|
|
 |
|
 |
Tervezés éve: |
|
2007 |
 |
Megbízó(k): |
|
COLAS Dunántúl Zrt. |
 |
Kivitelezés éve: |
|
2007 |
 |
Kivitelező(k): |
|
COLAS Dunántúl Zrt., MÁV Hídépítő Kft., Mértan Kft. |
 |
Szerkezeti rendszer: |
|
ferdekábelekkel merevített, ortotróp pályalemezes alsópályás acél gerendahíd |
 |
Támaszköz: |
|
18,00 m+43,00 m |
 |
Pályabeosztás: |
|
6,80 m (1,00 m+4,80 m+1,00 m) |
 |
Szerkezeti magasság: |
|
0,36 m |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
Tervezés éve: |
|
2006 |
 |
Megbízó(k): |
|
Budapest Főváros Önkormányzata |
 |
Kivitelezés éve: |
|
2006 - 2007 |
 |
Kivitelező(k): |
|
Hídépítő Zrt., Betonplasztika Kft., MÁV Hídépítő Kft. |
 |
Szerkezeti rendszer: |
|
vasbetonlemezzel együttdolgozó ortotróp acél pályalemezes alsópályás acél ívhíd |
 |
Támaszköz: |
|
38,00 m |
 |
Pályabeosztás: |
|
13,00 m (2,875 m + 8,00 m + 2,125 m) |
 |
Szerkezeti magasság: |
|
0,685 m |
|
|
 |
|
|
|
|
|
 |
|
 |
Tervezés éve: |
|
2005 |
 |
Megbízó(k): |
|
CÉH Zrt. |
 |
Kivitelezés éve: |
|
2007 - 2008 |
 |
Kivitelező(k): |
|
Vegyépszer Zrt., MAHÍD2000 Zrt., Gyárépszer Kft., Molnár Zrt., Pilontechnika 52 Kft. |
 |
Szerkezeti rendszer: |
|
vasbeton lemezzel együttdolgozó gerinclemezes acél főtartós gerendahíd |
 |
Támaszköz: |
|
30,60 m +40,00 m+30,60 m (101,20 m) |
 |
Pályabeosztás: |
|
13,88 m (1,315 m+11,00 m+1,565 m) |
 |
Szerkezeti magasság: |
|
2,47 m |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
Tervezés éve: |
|
2005 |
 |
Megbízó(k): |
|
CÉH Zrt. |
 |
Kivitelezés éve: |
|
2007 - 2008 |
 |
Kivitelező(k): |
|
Vegyépszer Zrt., MAHÍD2000 Zrt., MCE Nyíregyháza Kft. |
 |
Szerkezeti rendszer: |
|
vasbeton lemezzel együttdolgozó gerinclemezes acél főtartós gerendahíd |
 |
Támaszköz: |
|
bal pálya: 30,58 m+50,61 m+30,57 m (111,76 m)
jobb pálya: 28,88 m+47,89 m+28,87 m (106,64 m) |
 |
Pályabeosztás: |
|
bal pálya: 17,88 m (1,565 m+15,75 m+0,565 m)
jobb pálya: 15,80 m (0,565 m+13,67 m+1,565 m) |
 |
Szerkezeti magasság: |
|
bal pálya: 2,59 m jobb pálya: 2,47 m |
|
|
 |
|
|
|
|
|
 |
|
 |
Tervezés éve: |
|
2004 |
 |
Megbízó(k): |
|
Betonútépítő Zrt. |
 |
Kivitelezés éve: |
|
2004 |
 |
Kivitelező(k): |
|
Betonútépítő Zrt. |
 |
Szerkezeti rendszer: |
|
gerinclemezes felsőpályás vasúti hídprovizórium elemeinek felhasználásával készített ortotróp pályaelemekkel kialakítható közúti híd provizórium |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
Tervezés éve: |
|
2004 |
 |
Megbízó(k): |
|
CÉH Zrt. |
 |
Kivitelezés éve: |
|
2004 |
 |
Kivitelező(k): |
|
Vegyépszer Zrt., MAHÍD2000 Zrt., GANZ Acélszerkezet Zrt. |
 |
Szerkezeti rendszer: |
|
vasbetonlemezzel együttdolgozó acél főtartós gerendahíd |
 |
Támaszköz: |
|
38,00 m + 45,00 m + 45,00 m + 35,00 m (179,70 m) |
 |
Pályabeosztás: |
|
2*12,83 m (0,565 m + 11,00 m + 0,565 m) |
 |
Szerkezeti magasság: |
|
2,44 m |
|
|
 |
|
|
|
|
|
 |
|
 |
Tervezés éve: |
|
2004 |
 |
Megbízó(k): |
|
Konstruma Kft. |
 |
Kivitelezés éve: |
|
2004 - 2005 |
 |
Kivitelező(k): |
|
MÁV Hídépítő Kft. |
 |
Szerkezeti rendszer: |
|
ortotróp pályalemezes alsópályás acél ívhíd |
 |
Támaszköz: |
|
36,00 m |
|
|
|
|
|
|
 |
|