|
|
 |
Engedélyezési tervek
|
|
|
|
|
|
 |
Hídjel |
|
B116 |
 |
Szelvényszám |
|
11+672,63 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
Hídjel |
|
B137 |
 |
Szelvényszám |
|
13+806,86 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
Hídjel |
|
B165 |
 |
Szelvényszám |
|
16+565,00 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
Hídjel |
|
B209 |
 |
Szelvényszám |
|
20+979,00 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
Hídjel |
|
B238 |
 |
Szelvényszám |
|
23+832,74 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
Hídjel |
|
B267 |
 |
Szelvényszám |
|
26+748,01 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
Hídjel |
|
B293 |
 |
Szelvényszám |
|
29+386,45 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
Hídjel |
|
B358 |
 |
Szelvényszám |
|
35+856,05 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
Tervezés éve: |
|
2012 |
 |
Megbízó(k): |
|
Tandem Mérnökiroda Kft. |
 |
Szerkezeti rendszer: |
|
Töbttámaszú folytatólagos alsópályás acél ívhidak |
 |
Támaszköz: |
|
8.45m+50.72m+4x47.43m+50.72m+8.45m valamint 19.25m+47.4m+19.25m |
 |
Pályabeosztás: |
|
3,91m (0.15+1.5m+0.61m+1.5m+0.15m) |
 |
Szerkezeti magasság: |
|
60cm |
|
|
 |
|
|
|
|
|
 |
|
 |
Tervezés éve: |
|
2011 |
 |
Megbízó(k): |
|
NIF Zrt. |
 |
Kivitelezés éve: |
|
2014 - 2016 |
 |
Kivitelező(k): |
|
KÖZGÉP Építő- és Fémszerkezetgyártó Zrt. |
 |
Szerkezeti rendszer: |
|
Nyolc nyílású, folytatólagos, többtámaszú felsőpályás acél gerenda híd, egycellás szekrénykeresztmetszettel, ortotróp acél pályalemezzel. |
 |
Támaszköz: |
|
60.00 - 6x80.00 - 60.00 m |
 |
Szerkezeti magasság: |
|
2.70 m |
 |
Szelvényszám |
|
34+061,25 km sz. |
 |
Felszerkezet hossza |
|
601 m |
 |
Felszerkezet szélessége |
|
13.93 m |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
Tervezés éve: |
|
2009 |
 |
Megbízó(k): |
|
Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. |
 |
Szerkezeti rendszer: |
|
vasbeton lemezzel együttdolgozó acél főtartós gerendahíd |
 |
Támaszköz: |
|
19,50 m + 26,00 m + 28,10 m + 31,70 m + 32,80 m +25,10 m |
 |
Pályabeosztás: |
|
12,90 m (0,50 m +11,13 m + 1,27 m) |
 |
Szerkezeti magasság: |
|
1,72 m |
|
|
 |
|
|
|
|
|
|
 |
Tervezés éve: |
|
2007 |
 |
Megbízó(k): |
|
MÁVTI Kft. |
 |
Szerkezeti rendszer: |
|
vasbetonlemezzel együttdolgozó acél főtartós gerendahíd |
 |
Támaszköz: |
|
44,00 m+44,00 m (88,00 m) |
 |
Pályabeosztás: |
|
15,03 m (0,565 m+11,00 m+3,465 m) |
 |
Szerkezeti magasság: |
|
2,14+2,84 m |
|
|
 |
|
|
|
|
|
 |
|
 |
Tervezés éve: |
|
2007 |
 |
Megbízó(k): |
|
Kisoroszi Község Önkormányzata |
 |
Szerkezeti rendszer: |
|
egypilonos, ferdekábeles híd, vasbetonlemezzel együttdolgozó, acélfőtartós merevítőtartóval |
 |
Támaszköz: |
|
32,00 m+144,00 m+64,00 m (240,00 m) |
 |
Pályabeosztás: |
|
5,40 m (0,60 m+4,20 m+0,60 m) |
 |
Szerkezeti magasság: |
|
0,67 m |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
Tervezés éve: |
|
2008 |
 |
Megbízó(k): |
|
MÁVTI Kft. |
 |
Szerkezeti rendszer: |
|
egypilonos, ferdekábeles híd, ortotróp acél pályalemezzel |
 |
Támaszköz: |
|
59,20 m+59,20 m (118,40 m) |
 |
Pályabeosztás: |
|
Max. 30,00 m (3,50 m+max.2,75 m+1,25 m+15,00 m+1,25 m+max.2,75 m+3,50 m) |
 |
Szerkezeti magasság: |
|
1,40 m |
|
|
 |
|
|
|
|
|
 |
Százhalombatta, vasúti felüljáró a 6. sz. főút korrekciós nyomvonalán
|
 |
Tervezés éve: |
|
2007 |
 |
Megbízó(k): |
|
MÁVTI Kft. |
 |
Szerkezeti rendszer: |
|
ágyazatátvezetéses, ortotróp pályalemezes alsópályás acél ívhíd |
 |
Támaszköz: |
|
54,00 m |
 |
Pályabeosztás: |
|
12,31 m (1,30 m+9,70 m+1,30 m) |
 |
Szerkezeti magasság: |
|
1,83 m |
|
|
|
|
|
|
|
Ercsi, vasúti híd a Budapest-Pusztaszabolcs vasútvonal felett
|
 |
Tervezés éve: |
|
2007 |
 |
Megbízó(k): |
|
MÁVTI Kft. |
 |
Szerkezeti rendszer: |
|
ágyazatátvezetéses, ortotróp pályalemezes alsópályás acél gerendahíd |
 |
Támaszköz: |
|
32,00 m |
 |
Pályabeosztás: |
|
1,26 m+9,30 m (2 MÁV vágány) + 1,26 m |
 |
Szerkezeti magasság: |
|
1,63 m |
|
|
 |
|
|
|
|
|
 |
M0 autóút Északi Duna-híd Szentendrei Duna-ág híd felszerkezet engedélyezési tervezése
|
 |
Tervezés éve: |
|
2003 |
 |
Megbízó(k): |
|
CÉH Zrt. |
 |
Szerkezeti rendszer: |
|
szekrénytartós, ortotróp pályalemezes acél gerendahíd |
 |
Támaszköz: |
|
93,00 m +144,00 m+93,00 m (332,00 m) |
 |
Pályabeosztás: |
|
2*16,215 m (2,935 m+12,75 m+0,53 m) |
 |
Szerkezeti magasság: |
|
4,55 m |
|
|
|
|
|
|
 |
|