Engedélyezési tervek

 



   

B116. j. aluljáró Téglagyári út alatt, a 110. sz. főút 11+672,73 km sz-ben

Hídjel   B116
Szelvényszám   11+672,63
Részletek >>    
   
   

B137. j. aluljáró csomóponti összekötő ág alatt, a 110. sz. főút 13+806,86 km sz-ben

Hídjel   B137
Szelvényszám   13+806,86
Részletek >>    
   
   

B165 j. aluljáró földút alatt, a 21. sz. főút 16+565,00 km sz-ben

Hídjel   B165
Szelvényszám   16+565,00
Részletek >>    
   
   

B209 j. aluljáró 2406 j. út alatt - (Szurdokpüspöki csp.), a 21. sz. főút 20+979 km sz-ben

Hídjel   B209
Szelvényszám   20+979,00
Részletek >>    
   
   

B238 j. aluljáró Sertéstelepi út alatt, a 21. sz. főút 23+832,73 km sz-ben

Hídjel   B238
Szelvényszám   23+832,74
Részletek >>    
   
   

B267 j. aluljáró 2122. j. út alatt - (Hollókői csp.), a 21. sz. főút 26+748,01 km sz-ben

Hídjel   B267
Szelvényszám   26+748,01
Részletek >>    
   
   

B293 j. aluljáró Irinyi út alatt - (Pásztó nyugati csp.), a 21. sz. főút 29+386,45 km sz-ben

Hídjel   B293
Szelvényszám   29+386,45
Részletek >>    
   
   

B358 j. aluljáró 21135 j. út alatt - (Sámsonházi csp.), a 21. sz. főút 35+865,05 km sz-ben

Hídjel   B358
Szelvényszám   35+856,05
Részletek >>    
   
   

Tisza-tavi kerékpárhidak

Tervezés éve:   2012
Megbízó(k):   Tandem Mérnökiroda Kft.
Szerkezeti rendszer:   Töbttámaszú folytatólagos alsópályás acél ívhidak
Támaszköz:   8.45m+50.72m+4x47.43m+50.72m+8.45m valamint 19.25m+47.4m+19.25m
Pályabeosztás:   3,91m (0.15+1.5m+0.61m+1.5m+0.15m)
Szerkezeti magasság:   60cm
Részletek >>    
   
   

86. sz. főút Zalalövő elkerülő - B01 híd

Tervezés éve:   2011
Megbízó(k):   NIF Zrt.
Kivitelezés éve:   2014 - 2016
Kivitelező(k):   KÖZGÉP Építő- és Fémszerkezetgyártó Zrt.
Szerkezeti rendszer:   Nyolc nyílású, folytatólagos, többtámaszú felsőpályás acél gerenda híd, egycellás szekrénykeresztmetszettel, ortotróp acél pályalemezzel.
Támaszköz:   60.00 - 6x80.00 - 60.00 m
Szerkezeti magasság:   2.70 m
Szelvényszám   34+061,25 km sz.
Felszerkezet hossza   601 m
Felszerkezet szélessége   13.93 m
Részletek >>    
   
   

Rákos patak keresztezése a 3 sz. főút Gödöllő déli tehermentesítő út D1 szakasz 2+766,38 kmsz.-ben

Tervezés éve:   2009
Megbízó(k):   Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt.
Szerkezeti rendszer:   vasbeton lemezzel együttdolgozó acél főtartós gerendahíd
Támaszköz:   19,50 m + 26,00 m + 28,10 m + 31,70 m + 32,80 m +25,10 m
Pályabeosztás:   12,90 m (0,50 m +11,13 m + 1,27 m)
Szerkezeti magasság:   1,72 m
Részletek >>    
Rákos patak keresztezése a 3 sz. főút Gödöllő déli tehermentesítő út D1 szakasz 2+766,38 kmsz.-ben
   
   

Pusztaszbolcs elkerülő közúti hídja a Budapest-Pusztaszabolcs vasútvonal felett

Tervezés éve:   2007
Megbízó(k):   MÁVTI Kft.
Szerkezeti rendszer:   vasbetonlemezzel együttdolgozó acél főtartós gerendahíd
Támaszköz:   44,00 m+44,00 m (88,00 m)
Pályabeosztás:   15,03 m (0,565 m+11,00 m+3,465 m)
Szerkezeti magasság:   2,14+2,84 m
Részletek >>    
Pusztaszbolcs elkerülő közúti hídja a Budapest-Pusztaszabolcs vasútvonal felett
   
   
Kisoroszi, Szentendrei Duna-ág feletti gyalogos híd

Kisoroszi, Szentendrei Duna-ág feletti gyalogos híd

Tervezés éve:   2007
Megbízó(k):   Kisoroszi Község Önkormányzata
Szerkezeti rendszer:   egypilonos, ferdekábeles híd, vasbetonlemezzel együttdolgozó, acélfőtartós merevítőtartóval
Támaszköz:   32,00 m+144,00 m+64,00 m (240,00 m)
Pályabeosztás:   5,40 m (0,60 m+4,20 m+0,60 m)
Szerkezeti magasság:   0,67 m
Részletek >>    
   
   

Békéscsaba, Orosházi úti felüljáró

Tervezés éve:   2008
Megbízó(k):   MÁVTI Kft.
Szerkezeti rendszer:   egypilonos, ferdekábeles híd, ortotróp acél pályalemezzel
Támaszköz:   59,20 m+59,20 m (118,40 m)
Pályabeosztás:   Max. 30,00 m (3,50 m+max.2,75 m+1,25 m+15,00 m+1,25 m+max.2,75 m+3,50 m)
Szerkezeti magasság:   1,40 m
Részletek >>    
Békéscsaba, Orosházi úti felüljáró
   
   
Százhalombatta, vasúti felüljáró a 6. sz. főút korrekciós nyomvonalán

Százhalombatta, vasúti felüljáró a 6. sz. főút korrekciós nyomvonalán

Tervezés éve:   2007
Megbízó(k):   MÁVTI Kft.
Szerkezeti rendszer:   ágyazatátvezetéses, ortotróp pályalemezes alsópályás acél ívhíd
Támaszköz:   54,00 m
Pályabeosztás:   12,31 m (1,30 m+9,70 m+1,30 m)
Szerkezeti magasság:   1,83 m
   
   

Ercsi, vasúti híd a Budapest-Pusztaszabolcs vasútvonal felett

Tervezés éve:   2007
Megbízó(k):   MÁVTI Kft.
Szerkezeti rendszer:   ágyazatátvezetéses, ortotróp pályalemezes alsópályás acél gerendahíd
Támaszköz:   32,00 m
Pályabeosztás:   1,26 m+9,30 m (2 MÁV vágány) + 1,26 m
Szerkezeti magasság:   1,63 m
Ercsi, vasúti híd a Budapest-Pusztaszabolcs vasútvonal felett
   
   
M0 autóút Északi Duna-híd Szentendrei Duna-ág híd felszerkezet engedélyezési tervezése

M0 autóút Északi Duna-híd Szentendrei Duna-ág híd felszerkezet engedélyezési tervezése

Tervezés éve:   2003
Megbízó(k):   CÉH Zrt.
Szerkezeti rendszer:   szekrénytartós, ortotróp pályalemezes acél gerendahíd
Támaszköz:   93,00 m +144,00 m+93,00 m (332,00 m)
Pályabeosztás:   2*16,215 m (2,935 m+12,75 m+0,53 m)
Szerkezeti magasság:   4,55 m