|
|
 |
Tanulmány tervek
|
|
|
|
|
 |
|
 |
Tervezés éve: |
|
2010 |
 |
Megbízó(k): |
|
Municipality of Maribor |
 |
Szerkezeti rendszer: |
|
ortotróp pályalemezes acél ívhíd |
 |
Támaszköz: |
|
45,70 m + 84,70 m (130,40 m) |
 |
Pályabeosztás: |
|
5,00 m (0,90 m + 3,20 m + 0,90 m) |
 |
Szerkezeti magasság: |
|
0,76 m |
 |
Építész tervező |
|
Palatium Studió |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
Tervezés éve: |
|
2007 |
 |
Megbízó(k): |
|
Kisoroszi Község Önkormányzata |
 |
Szerkezeti rendszer: |
|
Kétpilonos függőhíd |
 |
Támaszköz: |
|
21,00 m+155,00 m+21,00 m (197,00 m) |
 |
Pályabeosztás: |
|
5,20 m (0,80 m+3,60 m+0,80 m) |
 |
Szerkezeti magasság: |
|
0,60 m |
|
|
 |
|
|
|
|
|
|
 |
Tervezés éve: |
|
2007 |
 |
Megbízó(k): |
|
Kisoroszi Község Önkormányzata |
 |
Szerkezeti rendszer: |
|
Vegyespályás ívhíd |
 |
Támaszköz: |
|
30,00 m+13,50 m+112,00m+13,50 m+30,00 m+30,00 m (229,00 m) |
 |
Pályabeosztás: |
|
5,25 m (0,825 m+3,60 m+0,825 m) |
 |
Szerkezeti magasság: |
|
1,00 m |
|
|
 |
|
|
|
|
|
|
 |
Tervezés éve: |
|
2007 |
 |
Megbízó(k): |
|
Kisoroszi Község Önkormányzata |
 |
Szerkezeti rendszer: |
|
Egypilonos, ferdekábeles ívhíd |
 |
Támaszköz: |
|
20,00 m+20,00 m+130,00 m+30,00 m+20,00 m+ 20,00m (240,00 m) |
 |
Pályabeosztás: |
|
5,25 m (0,825 m+3,60 m+0,825 m) |
 |
Szerkezeti magasság: |
|
1,00 m |
|
|
 |
|
|
|
|
|
 |
Békéscsaba, Orosházi úti felüljáró - Ferdekábeles változat
|
 |
Tervezés éve: |
|
2007 |
 |
Megbízó(k): |
|
MÁVTI Kft. |
 |
Szerkezeti rendszer: |
|
Egypilonos, ferdekábeles híd, ortotróp acél pályalemezzel |
 |
Támaszköz: |
|
60,00 m+60,00 m (120,00 m) |
 |
Pályabeosztás: |
|
Max. 26,60 m
(3,50 m+max.2,50 m+0,80 m+13,00 m+0,80 m+ max.2,50 m+3,50 m) |
 |
Szerkezeti magasság: |
|
1,40 m |
|
|
|
|
|
|
|
Békéscsaba, Orosházi úti felüljáró - Kifelé döntött iker-ívhíd változat
|
 |
Tervezés éve: |
|
2007 |
 |
Szerkezeti rendszer: |
|
Kifelé döntött alsópályás iker-ívhíd, ortotróp acél pályalemezzel |
 |
Támaszköz: |
|
53,00 m+53,00 m (106,00 m) |
 |
Pályabeosztás: |
|
22,70 m
(3,35 m+2,35 m+13,00 m+2,35 m+3,35 m) |
 |
Szerkezeti magasság: |
|
1,40 m |
|
|
 |
|
|
|
|
|
Békéscsaba, Orosházi úti felüljáró - Ívhíd változat
|
 |
Tervezés éve: |
|
2007 |
 |
Szerkezeti rendszer: |
|
Alsópályás ívhíd, ortotróp acél pályalemezzel |
 |
Támaszköz: |
|
96.00 m |
 |
Szerkezeti magasság: |
|
1.40 m |
 |
Hídszélesség: |
|
22.70 m |
|
|
 |
|
|
|
|
|
 |
Szolnoki gyalogoshíd - Ferdekábeles változat
|
 |
Tervezés éve: |
|
2007 |
|
|
|
|
|
|
|
 |
Szolnoki gyalogoshíd - Függőhíd változat
|
 |
Tervezés éve: |
|
2007 |
|
|
|
|
|
|
|
 |
Szolnoki gyalogoshíd - Gerendahíd változat
|
 |
Tervezés éve: |
|
2007 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
Tervezés éve: |
|
2007 |
 |
Szerkezeti rendszer: |
|
ortotróp pályalemezes ferdekábeles acél gerendahíd |
 |
Támaszköz: |
|
88,00 m |
|
|
 |
|
|
|
|
|
 |
|
 |
Tervezés éve: |
|
2005 |
 |
Szerkezeti rendszer: |
|
ortotróp pályalemezes ferdakábeles acél gerendahíd |
 |
Támaszköz: |
|
96,00 m+ 192,00 m |
|
|
|
|
|
|
|
Salgótarján gyalogos híd-tanulmány
|
 |
Tervezés éve: |
|
2004 |
 |
Szerkezeti rendszer: |
|
alsópályás acél ívhíd |
 |
Támaszköz: |
|
36,00 m |
|
|
 |
|
|
|
|
|
 |
Győr közúti híd-tanulmány
|
 |
Tervezés éve: |
|
2003 |
 |
Szerkezeti rendszer: |
|
ortotróp pályalemezes ferdekábeles acél gerendahíd |
 |
Támaszköz: |
|
40,00 m + 72,00 m |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
Tervezés éve: |
|
2002 |
 |
Szerkezeti rendszer: |
|
ortotróp pályalemezes ferdekábeles acél gerendahíd |
 |
Támaszköz: |
|
56,00 m |
|
|
 |
|
|
|
|
|
7,20 m - 36,00 m nyílású modul rendszerű közúti-vasúti hídprovizórium-rendszer tervezése
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
Tervezés éve: |
|
2010 |
 |
Támaszkiosztás |
|
50.05 m + 85.30 m + 50.05 m (185.40 m) |
 |
Keresztmetszeti elrendezés |
|
2 x 2 forgalmi sáv + 2 vágányú villamos |
 |
Acélmennyiség |
|
1000 t |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
Tervezés éve: |
|
2010 |
 |
Támaszkiosztás |
|
50.05 m + 85.30 m + 50.05 m (185.40 m) |
 |
Keresztmetszeti elrendezés |
|
2 x 2 forgalmi sáv + 2 vágányú villamos |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
Tervezés éve: |
|
2010 |
 |
Támaszkiosztás |
|
50.05 m + 85.30 m + 50.05 m (185.40 m) |
 |
Keresztmetszeti elrendezés |
|
2 x 2 forgalmi sáv + 2 vágányú villamos |
 |
Acélmennyiség |
|
2500 t |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
Tervezés éve: |
|
2010 |
 |
Szerkezeti rendszer: |
|
meglévő többtámaszú rácsos főtartós felszerkezet, új ortotróp pályalemezzel |
 |
Támaszköz: |
|
50.05 m + 85.30 m + 50.05 m (185.40 m) |
 |
Keresztmetszeti elrendezés |
|
3.56 m + 8.20 m + 3.56 m (15.32 m) |
 |
Acélmennyiség |
|
800 t |
|
|
|
|
|
|
 |
|