Approval plans

 



   

B116. j. aluljáró Téglagyári út alatt, a 110. sz. főút 11+672,73 km sz-ben

Bridgenumber   B116
Station   11+672,63
Details >>    
   
   

B137. j. aluljáró csomóponti összekötő ág alatt, a 110. sz. főút 13+806,86 km sz-ben

Bridgenumber   B137
Station   13+806,86
Details >>    
   
   

B165 j. aluljáró földút alatt, a 21. sz. főút 16+565,00 km sz-ben

Bridgenumber   B165
Station   16+565,00
Details >>    
   
   

B209 j. aluljáró 2406 j. út alatt - (Szurdokpüspöki csp.), a 21. sz. főút 20+979 km sz-ben

Bridgenumber   B209
Station   20+979,00
Details >>    
   
   

B238 j. aluljáró Sertéstelepi út alatt, a 21. sz. főút 23+832,73 km sz-ben

Bridgenumber   B238
Station   23+832,74
Details >>    
   
   

B267 j. aluljáró 2122. j. út alatt - (Hollókői csp.), a 21. sz. főút 26+748,01 km sz-ben

Bridgenumber   B267
Station   26+748,01
Details >>    
   
   

B293 j. aluljáró Irinyi út alatt - (Pásztó nyugati csp.), a 21. sz. főút 29+386,45 km sz-ben

Bridgenumber   B293
Station   29+386,45
Details >>    
   
   

B358 j. aluljáró 21135 j. út alatt - (Sámsonházi csp.), a 21. sz. főút 35+865,05 km sz-ben

Bridgenumber   B358
Station   35+856,05
Details >>    
   
   

Tisza-tavi kerékpárhidak

Year of design:   2012
Client(s):   Tandem Mérnökiroda Kft.
   
   

Bypass bridge at Zalalövő on main road no.86. - B01 bridge

Year of design:   2011
Client(s):   NIF Zrt.
Year of construction:   2014 - 2016
Contractor(s):   KÖZGÉP Építő- és Fémszerkezetgyártó Zrt.
Structure:   Eight-span, continuous deck steel beam bridge with box cross-section, orthotropic steel slab.
Span(s):   60.00 - 6x80.00 - 60.00 m
Structural height:   2.70 m
Station   34+061,25 km sz.
Details >>    
   
   

Rákos patak keresztezése a 3 sz. főút Gödöllő déli tehermentesítő út D1 szakasz 2+766,38 kmsz.-ben

Year of design:   2009
Client(s):   Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt.
Structure:   vasbeton lemezzel együttdolgozó acél főtartós gerendahíd
Span(s):   19,50 m + 26,00 m + 28,10 m + 31,70 m + 32,80 m +25,10 m
Width:   12,90 m (0,50 m +11,13 m + 1,27 m)
Structural height:   1,72 m
Details >>    
Rákos patak keresztezése a 3 sz. főút Gödöllő déli tehermentesítő út D1 szakasz 2+766,38 kmsz.-ben
   
   

Road bridge of the Pusztaszabolcs bypass over the Budapest-Pusztaszabolcs railway line

Year of design:   2007
Client(s):   MÁVTI Kft.
Structure:   steel-concrete composite girders
Span(s):   44,00 m+44,00 m (88,00 m)
Width:   15,03 m (0,565 m+11,00 m+3,465 m)
Structural height:   2,14+2,84 m
Details >>    
Road bridge of the Pusztaszabolcs bypass over the Budapest-Pusztaszabolcs railway line
   
   
Kisoroszi, pedestrian bridge over the Szentendre Danube-line

Kisoroszi, pedestrian bridge over the Szentendre Danube-line

Year of design:   2007
Client(s):   Kisoroszi Község Önkormányzata
Structure:   one pylon cable-stayed steel-concrete composite bridge
Span(s):   32,00 m+144,00 m+64,00 m (240,00 m)
Width:   5,40 m (0,60 m+4,20 m+0,60 m)
Structural height:   0,67 m
Details >>    
   
   

Békéscsaba, Orosházi way overpass

Year of design:   2008
Client(s):   MÁVTI Kft.
Structure:   one pylon cable-stayed girder bridge with orthotropic steel deck
Span(s):   59,20 m+59,20 m (118,40 m)
Width:   Max. 30,00 m (3,50 m+max.2,75 m+1,25 m+15,00 m+1,25 m+max.2,75 m+3,50 m)
Structural height:   1,40 m
Details >>    
Békéscsaba, Orosházi way overpass
   
   
Százhalombatta, railway overpass over the 6. main road

Százhalombatta, railway overpass over the 6. main road

Year of design:   2007
Client(s):   MÁVTI Kft.
Structure:   steel tied arch bridge with orthotropic deck
Span(s):   54,00 m
Width:   12,31 m (1,30 m+9,70 m+1,30 m)
Structural height:   1,83 m
   
   

Ercsi, railway bridge over the Budapest-Pusztaszabolcs railway line

Year of design:   2007
Client(s):   MÁVTI Kft.
Structure:   steel girder bridge with orthotropic deck, ballast track
Span(s):   32,00 m
Width:   1,26 m+9,30 m (2 MÁV vágány) + 1,26 m
Structural height:   1,63 m
Ercsi, railway bridge over the Budapest-Pusztaszabolcs railway line
   
   
M0 highway, North Danube bridge - Szentendrei Danube branch bridge Approval design of superstructure

M0 highway, North Danube bridge - Szentendrei Danube branch bridge Approval design of superstructure

Year of design:   2003
Client(s):   CÉH Zrt.
Structure:   steel box-girder with orthotropic deck
Span(s):   93,00 m +144,00 m+93,00 m (332,00 m)
Width:   2*16,215 m (2,935 m+12,75 m+0,53 m)
Structural height:   4,55 m